ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Bacillerna har flyttat

Publicerad 2014-11-19 08:30:09 i Allmänt,

Ser ut som om bacillerna har flyttat. Lillen är som vanligt, bara lite snuvig, och har sovit bra i natt, så hos honom verkar de inte längre bo. Istället tror jag de har flyttat in i min hals. Blir många koppar te idag!
 
Tobias har studiedag här hemma, så lillen har fått ha en supermorgon med båda föräldrarna hemma. Först en timmes soffgos med mig och en skål äppelklyftor medan Tobias sov lite till, sen morgonmål tillsammans och nu lite gitarrspelande och gosande med Tobias. Så borde alla dagar starta, om man frågar lillen:)

Eftersom lillen är pigg och igång igen, så ska vi försöka ta oss ut på lite äventyr nu under förmiddagen.  Apoteket borde besökas och så tänkte jag att lillen skulle få leka av sig lite i en lekpark. Den stora sandlådan vi brukar besöka är ett paradis, full med spadar, ämbar och bilar. Där underhåller han sig länge, medan jag går omkring i närheten för att hållas varm. Så det är vår plan för den närmaste tiden; apotek och lekpark. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela