ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Inga sjusovare här inte!

Publicerad 2014-03-11 05:16:37 i Allmänt,

Lillen och jag är up and going strong:) Vid 5 tyckte han att det var dags för en flaska och sen stiga upp, så nu har vi bytt pyjamasarna till mjukiskläder, satt igång radion, hälsat på mumin-tavlan och dragit ut innehållet i en av lillens två leksakslådor över golvet. En riktigt bra start med andra ord.

Tobias ligger kvar i sängen och sover (hoppas han har hittat öronproppar, för lillens lek hörs!) och tills han stiger upp har jag och lillen tänkt fixa ett riktigt lyxmorgonmål. Bacon, äggröra, tomat, apelsin, efterugnsbröd och te. Och för lillens del en kokt omelett av äggula, gröt med drottningspuré och apelsin. Ibland måste man lyxa till en vanlig tisdag!
 
Men nu, planera dagen, busa med lillen och kanske vi dansar lite också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela