ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Doktordags

Publicerad 2014-12-09 05:49:53 i Allmänt,

Vid 9 ska lillen vara hos doktorn.  Det är dags för hans 1,5års  kontroll. Ännu sover han här bredvid mig, men riktigt snart måst jag väcka honom, så att vi hinner bli klara i tid. 
 
I natt har varit en riktig bök-stöknatt. Lillen kom till mig redan vid 23 och for efter det runt i hela vår säng. Någon timme senare flyttade Tobias i lillens säng, för att få bättre sömn. Efter det lugnade sig lillen lite, men då hade jag varit vaken så pass länge att jag inte fick sömn. Någon timme hann jag i alla fall sova nu på morgonen,  så nog ska väl denna dag också gå.
 
Men nu väcka lillen, öppna kalendrar, äta morgonmål och bli klara för att komma iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela