ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Vår = fixa hemma

Publicerad 2014-04-10 10:34:53 i Heminredning, Lillen 6-12månader,

Alltid när våren kommer får jag ett behov att fixa om och pyssla med hemmet. Jag har gått och funderat på övre våningen en tid nu och igår berättade jag min plan åt Tobias och eftersom han inte skrek högt "Nej!"(tvärt om verkade han tycka idéen var bra), tog jag tag i det imorse.
 
 
Några timmar senare (går ju inte så snabbt när man underhåller en liten samtidigt och matar, klär på, söver i vagnen mm.) blev resultatet så här.
 
 
Luftigare sovrum och bättre plats för lillens säng och det mindre rummet räcker utmärkt till lillen att kasta leksaker omkring dig i.
 
Nu väntar jsg snart besök av världens bästa Linda och en busig 3åring, så jag har blandat ihop pastasallad till lunch. Tills de är här ska jag gå ut och tanka d-vitamin i solen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela