ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Vilodag

Publicerad 2013-09-15 09:47:02 i Allmänt,

Idag ska vi försöka ta en vilodag, men först behöver vi städa lite. Plocka undan det värsta och byta lakan i sängen, så får jag försöka göra resten i början av veckan. Vid halv tolv kommer mamma och Fia och se på lillens presenter från igår och efter det åker vi alla till dem för att äta rester från igår, soppa, tårta, cupcakes och bulla:) Ska också försöka fixa ihop en fotobok över lillens tre första månader. Passlig syssla en mulen söndag och betyder ju att vi alla får mysa ner oss i soffan och titta på härliga foton!
 
Gårdagen var superlyckad och lillen var så nöjd! Förrutom när prästen väckte honom genom att ösa vatten över hans huvud, det var inte omtyckt! Men kan skriva mera om dopet lite senare, nu ska lillen fåå flytta över i vagnen, så ska jag fortsätta städa.
 
 
 
Ett foto från igår kan jag bjuda på. Lillens överfulla presentbord.
30paket, några blompaket och ett antal kuvert öppnade jag och Tobias sent igår kväll, medan lillen sov.
Hemska föräldrar som öppnar sitt barns presenter medan han sover:P
 

Tack till alla som gjorde gårdagen så fin:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela