ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Mysig kväll

Publicerad 2013-11-09 19:50:00 i Allmänt,

Vi har haft en mysig kväll på tre man hand. När jag hade målat klart fixade jag i ordning te och smörgås till kvällsmål åt mig och Tobias. Ljus både på bordet och i ljuskronan. Lillen var först med i gymmet och sen med i famnen. När han kom upp i famnen blev han så intresserad av maten (gapade stort, sträckte sig framåt, smackade...), så vi testa några skedar mangopuré. Jättegott, tyckte vi alla:)
 
Efter kvällsmålet tog lillen ett bad framför varma brasan och nu är det dags för kvällsflaskan. Sen hoppas vi på en bra natt och imorgon är det dags att fira Tobias. Första farsdagen för honom, så det ska bakas tårta!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela