ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Härlig morgon=)

Publicerad 2013-05-31 09:17:23 i Allmänt,

Tänk vad en natts ordentlig sömn kan göra! Har sovit som en stock inatt, med bara en vaken stund runt 12 då jag först hade lite värkar och sen en baby som behövde busa av sig lite. Och att vi sen fick ställa väckarklockan en halv timme senare gjorde ju sitt till. Efter ett ordentligt morgonmål blev det lite The Mentalist och sen ännu ungefär en timme sömn innan Maja tyckte det var dags att umgås.
 
Ute skiner solen och det är redan 22grader, så tror förmiddagens projekt blir att plantera ut resten av dahliorna och gladiolusarna som står i verandan. Har kollat lite på nattemperaturerna för den närmaste veckan och verkar vara helt ok att plantera ut, 8grader var kallaste natten. Sen ska jag försöka få veckoslutstädningen gjord, så att vi ikväll kan ta det lugnt tillsammans. Tänk, att när vi vaknar imorgon, är vi i den månad då vi blir föräldrar! :) Kan knappt förstå det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela