ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Saga <3 listor

Publicerad 2013-03-24 09:47:11 i Städa&Röja,

Älskar listor! Skriver handelslistor, listor på vad vi ska äta under veckan, listor på vad som ska göras mm. Och speciellt listorna på vad som ska göras ska helst vara detaljerade, så att jag får stryka många punkter och känna mig nöjd med allt jag får gjort!
 
 
Så här såg dagens lista ut
 
Positiva med att komma igång tidigt är ju att dagens lista är så gott som avklarad vid halv 11 på förmiddagen:) Återstår att föra insamlingssakerna och hänga upp maskin 2. Ännu finns det energi kvar att göra något annat, men tror jag börjar med paus och mellanmål, så att kroppen får några minuter på sig att komma ifatt.
 
 
Som ni ser så är vi duktiga på att sopsortera,
men inte riktigt lika duktiga på att föra iväg till insamlingarna.
Tur så är källaren stor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela