ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Utbrytningsförsök

Publicerad 2013-06-01 10:46:50 i Baby,

Tror lill*n börjar tycka att det är lite väl trångt i magen, för han/hon verkar försöka ta sig ut rakt genom magen hela tiden nu. Är det inte en rumpa som putar ut så är det ett knä eller en fot som trycker mot sidan. Roligt då jag sitter i soffan och slöar, men ganska jobbigt då jag försöker göra saker och måst pausa för att inte tappa andan.
 
En riktig liten vilding är det som bor i min mage i alla fall! 3-4timmar sammanlagt bus per dygn är ingen ovanlighet, mera ovanligt sku det vara om han/hon bara bökar på den där ena timmen som läkaren sa att man ska känna rörelser dagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela