ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

18 veckor kvar

Publicerad 2013-02-03 07:13:14 i Baby,

Idag är det exakt 18 veckor kvar tills lill*n är beräknad! Känns som om dessa 22veckor hittills har flygit iväg, så börjar kännas riktigt snart ju:). Har fått må så bra hittills och ännu har inte de krämpor som brukar hitta till en under den andra halvan hittat vår adress. Och för mig får Halsbränna, Foglossning &Co helst hålla sig borta helt!
 
Igår fick vi våra HEMNES-byråer sålda, så nu ser övre våningen så tom ut! Hoppas på att vi snart kommer igång med byggandet där uppe, för annars kommer jag ju vilja fylla det tomma med babyns möbler:P Ännu känns det lite väl tidigt, men när v27 är förbi(5veckor dit!) har jag gett mig själv lov att börja släpa hem alla saker!  Tills dess får jag nöja mig med att köpa lite babykläder nu och då och kanske lill*ns första mjukisdjur:)
 
Nu börjar magen skrika efter morgonmål, så tror jag skall fixa det klart och sen väcka Tobias. Brukar vara det snabbaste sättet att få honom upp ur sängen på lediga dagar, säga att teet blir kallt:P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela