ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Långa flickan

Publicerad 2015-03-30 14:36:11 i Allmänt, Fröken,

Idag har jag och fröken varit iväg till rådgivningen på koll. Fröken tycks ha bråttom att bli stor och kunna leka med storebror. Hon är nu 60,7cm och väger 5160g. +2 på längden och lite över normalkurvan på vikten, men i förhållande till varandra är vikten lite på lägre sidan. Följer ändå fint sin kurva, så hon växer dom hon ska. Hon fick också första dosen rota-vaccin. Om 5veckor är det dags för nästa koll och första "riktiga" vaccinationsrundan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela