ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Att känna sig gammal

Publicerad 2015-07-20 13:10:40 i Allmänt,

När jag stod och vispade ihop marräng till kvällens kaffe kalas kom jag plötsligt på att "Herrogud vad jag är gammal!". Av att höra barnröster.  
Vart har tiden rusat iväg? Tycker det var för bara några år sedan som de barnröster som hörs på mitt kalas är min egen, Tiinas, Fias, Jennys och Fannys. Nu är det plötsligt mitt barns röst jag hör!
Och att bjuda på kaffe mest för att mfå baka och fixa lite. Och umgås. Inte för att få presenter. Nog börjar jag bli vuxen nu;) Dags att börja bygga upp inför en ordentlig 30årskris, kanske?
 
Nåja, ett år äldre, kanske lite klokare och med två fina barn som får mig att känna mig lite extra gammal!
 
 

Kommentarer

Postat av: erika

Publicerad 2015-07-20 13:55:50

Tusen gratulationer från din svärmor.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela