ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Sista rådgivningsbesöket

Publicerad 2015-01-29 07:39:54 i Allmänt,

Jo, nu är vi så långt att dagens besök på rådgivningen borde bli det sista för mig, om vi inte räknar med efterkontrollen. Efter det här blir det att springa dit ofta ofta med babyn i några månader och sen lite nu och då tills barnen börjar skola. (Hjälp! Börjar skola! Men jag vet ju att tiden bara flyger fram och snart är vi där...)
 
För att få ta det lugnt denna sista gång kommer jag att lämna lillen hemma. När han är med blir det ju en hel del extra vaktande, så att han inte plockar åt sig något han inte får ta. Och eftersom Tobias är hemma fungerar det ju bra att jag åker iväg själv och kan sitta där i lugn och ro. Sen så blir det spännande att se när jag sen ska vidare till läkare på överburenhetskontroll.  Enligt mig borde det bli idag eller imorgon. 
 
Förutom rådgivningen har vi inget program idag. Tobias ska sova nu tills jag åker iväg och sen sova lite till med lillen på eftermiddagen, så blir det ingen läkar-resa idag skulle jag gärna hitta på något roligt att göra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela