ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Piggare

Publicerad 2015-01-28 10:18:25 i Allmänt,

Idag hjälpte det tydligen (i alla fall tillfälligt) att komma ut ur huset en stund. Få på ordentliga kläder och se lite andra människor.  Känner mig bra mycket piggare och nu har vi eftermiddagen och kvällen ledig till att vara tillsammans alla tre, behöver inte åka iväg till butiken:)
 
Lillen däremot blev riktigt trött av att handla mat, så han somnade på vägen hem och sover fortfarande nu, 45min senare.  Blev tydligen tidig dagssömn,  men det fungerar ju också. Uteleken får bli i eftermiddag när Tobias har vaknat.
 
Nu ska maten plockas ur kassarna och så ska jag fundera ut vad vi ska äta till lunch idag. Sen får vi se om jag hinner med något mer innan lillen vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela