ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Lördag

Publicerad 2015-01-03 07:26:09 i Allmänt,

Vad ska vi hitta på idag då?
Tobias kom hem för ungefär en timme sen och har nu bäddat ner sig för att sova fram till 3tiden, så jag och lillen har en hel dag på tu man hand igen, men denna gång med en bil till vårt förfogande. Jag har sovit ganska oroligt i natt, så blir vi bara att sitta hemma kommer jag känna mig trött och sömnig hela dagen. Lättare att vakna till, om vi kommer iväg lite. Frågan är bara vart? So little to do, so much time... :P
 
Ute är vädret inte precis inbjudande, så tror i alla fall inte att det blir något lekparksbesök eller liknande. Vi har ett bord att föra till mommo, så det är ett alternativ. Ett annat alternativ är att kolla om Linda och barnen är hemma, så skulle lillen få busa av sig med sällskap. Får se vad vi bestämmer oss för. Vi börjar i alla fall med lite lek och fixande här hemma, sen ska vi vara lite sociala på ett sätt eller annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela