ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Inte helt på topp...

Publicerad 2015-01-04 18:47:59 i Allmänt,

I natt när jag skulle ta lillen i famnen lyckades jag troligtvis sträcka någon muskel i övre delen av magen (magmuskulaturen är ju allt annat än på topp just nu,  så ganska lätt hänt). Det tog jäkligt ont då, men lugnade sig och jag kände knappt av det under morgonen och förmiddagen.  Sen var jag vid 12 ut på en promenad med lillen när han skulle sova och efter det har jag haft ont. Mer och mer ju längre vi kommit på dagen.  
 
Nu gör alla rörelser ont och att lyfta lillen kommer inte på frågan för tillfället.  Tur så ska han nu i säng, så sen gäller det bara att plocka undan lite innan jag tar en kopp te. Sen får det nog bli tidig kväll också idag, så att jag är i skick för shopping imorgon. Har sett fram emot det i flera veckor, så vill verkligen inte behöva hoppa över det. Och tror faktiskt jag har lika tungt att vara hemma om det gör ont, för hemma är jag ensam med lillen medan Tobias sover, medan jag har hjälp av moster Fia på shoppingen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela