ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

I lugn och ro

Publicerad 2015-01-19 20:03:52 i Allmänt,

Lillen sover,  Tobias har åkt iväg för att jobba natt och kattorna har övergett mig. Till och med bönan är stilla, så jag har tydligen kvällen åt mig själv. Blir en stunds slöande i soffan innan jag gör lillen sällskap uppe.
 
Imorgon har jag och lillen planer på att åka till grannstaden för lite umgänge.  Först hälsa på Linda och barnen på förmiddagen och sen vidare till Sabin och umgås med henne och hennes lilla fröken några timmar. Lillen behöver lite umgänge med barn, tror jag, för han börjar snart tro att han är hund annars. Hans bästa kompis är Fias Molly (halvt år gammal golden) och senaste tiden har han börjat morra och ha leksaker i munnen och kasta med huvudet, så som hundarna gör. Kanske vi fostrar en liten hund-pojke? Så, medan Tobias sover tar vi en riktig umgänges-dag.
För att fortsätta hålla oss sysselsatta när övertiden börjar blir det restaurangbesök på onsdagen och Fias kalas på torsdagen. Gäller att göra allt kul nu, för gissar på att vi blir lite hemma-sittare när bönan har kommit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela