ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

So much to do

Publicerad 2015-04-22 07:48:20 i Allmänt,

Dagarna flyger fram och det känns som om (minst) hälften av allt blir ogjort. Listan på allt som borde göras är lång och listan på det jag/vi vill göra är ännu längre. Jag, som älskar listor och att få stryka punkter på dem, tänker nu börja på en lista med allt det där vi borde/vill göra, så går det lättare att överblick över vad som behöver prioriteras, vad som går snabbt och lätt att bocka av och vad som kräver förberedelser av något slag. Kommer att bli en lååång lista, men då kanske att alla punkter slutar snurra på i huvudet mitt.
 
 
Från det ena till det andra. I natt har fröken sovit från 22 till 7 utan någon flaska! Tänk om vi skulle bli av med nattflaskan redan! Lillen var 7månader när vi plockade bort nattflaskan, för han behövde ju inte egentligen den mera. Vid 3månader var det väl 2-3flaskor mellan 22 och 7. Ganska stor skillnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela