ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Snuvigt

Publicerad 2014-09-14 06:56:41 i Allmänt, Lillen 1år,

Igår var lillen lite snuvig och under natten har han varit täppt och varm. Idag är det ganska glansiga ögon och så gissar jag på att han i alla fall har stegring. Vill inte ta tempen i onödan, så det får räcka med panna mot panna-metoden.
 
Dagens planer för mig och lillen var att gå till en lekpark och busa och sen åka till butiken på storhandel, men där får vi tänka om. Gos, mys, pussel, böcker och klossar låter som en mera flunssavänlig plan och kanske en brasa och en promenad med vagnen,  så får lillen titta omkring sig i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela