ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Kaputt

Publicerad 2014-09-21 16:39:24 i Allmänt,

Idag känner jag mig totalt kaputt. Somnade när jag nattade lillen igår (=kl20) och sov bra i 4h, men aen låg jag vaken... Har i alla fall fått gräset delvis klippt och varit iväg med lillen och vakta lilla Molly-valpen och handlat inför veckan. Men annars händer inte mycket.  Helst av allt skulle jag bara bädda ner mig i soffan och vila, men det går inte lillen med på.
Det är tydligen inte så bra att ta sin nattsömn före midnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela