ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Trött mamma

Publicerad 2014-10-15 12:55:10 i Allmänt,

Idag är det en trött mamma som drar sig fram här i frontmannahuset.  Trots två riktigt bra nätter. 
 
Jag och lillen steg upp vid 7, men det känns som en del av mig fortfarande ligger kvar i sängen och sover. När lillen sov nu på dagen lade jag mig i soffan och slumrade bort en timme, men inte känner jag mig piggare för det. Bara mera frusen, efter en timme under ett öppet fönster. Nu blir det därför ett annorlunda försök på att pigga upp; en lunch med mycket pasta och till efterrätt en kopp glögg:) Och så tänker jag fånga lillen med mig i soffan, snurra en filt irunt oss och läsa någea av hans böcker. Värme, närhet och lite socker kanske får igång mig.
 
Eller så slutar det med en sovande mamma och en pojke som gör hyss, vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela