ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Så här på morgonkvisten

Publicerad 2014-10-22 05:33:11 i Allmänt,

Passligt tills Tobias skulle stiga upp ville lillen över i vår säng. Hela natten har han sovit i egen säng,  men nu behövdes det lite närhet och kroppskontakt. Först låg han helt fastklistrad vid mig en stund, men sen blev det för varmt. Nu räcker det med att en fot hela tiden rör vid mig, då har han det bra.
 
Själv har jag sovit ovanligt gott inatt, så nu är jag redo för gårdsröjning. Men först ska jag titta runt på olika sidor på nätet, lyssna på lillens sovljud och njuta av att få dra mig lite extra en morgon ibland. Sover lillen riktigt länge hinner jag kanske till och med slumra till en stund ännu här med han:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela