ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Självklart bakar vi:)

Publicerad 2014-11-21 12:09:00 i Allmänt,

Jepp, nu står det 15st lussekatter och svalnar i köket. Eftersom inget av det vi vanligtvis gör på dagarna var kul enligt lillen, gjorde vi något nytt. Han fick vara med och ösa i ingredienser och röra om. Var hur roligt som helst en stund, innan stora brum-brum-bilen och männen som arbetade blev intressantare. Asfaltering rakt utanför köksfönstret slår det mesta, om man frågar lillen. 
 
Sen blev pojken trött och låg och vilade med huvudet mot bordet, så vi gick upp och bäddade ner oss i sängen. Nu har han sovit 1,5h och ska snart väckas, jag har gräddat lussekatter och sökt in ved, så när Tobias kommer hem om lite mera än 2timmar är vi redo för fredagkväll. Bara rn sväng till butiken behövs, för att köpa något riktigt gott till middag:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela