ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Sista sovmorgonen

Publicerad 2014-11-15 07:32:44 i Allmänt,

Okej, kanske inte riktigt så dramatiskt, men med start imorgon kommer min väckarklocka att ringa 6.45. Lillen har börjat sova till 7.30, vilket betyder att han är pigg lite väl länge på dagen (gårdagens dagssömn blev 14-15...) och är vaken till 20.30 på kvällen. Hoppas på att få sömnen lite flyttad, så fungerar vardagen lite bättre här hemma. 
 
Just nu har vi en lugn helgmorgon. Lillen ritar och läser, fortfarande klädd i pyjamas. Tobias halvligger i soffan och läser tidningen och jag ska försöka komma ihåg några rörelser från gravidyogan jag gick på när jag väntade lillen. Tror inte kroppen skulle må dåligt av lite stärkande och avslappnande rörelser de närmaste veckorna precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela