ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Ikea

Publicerad 2014-11-11 14:41:00 i Allmänt,

Idag åkte jag och lillen tillsammans med moster till Ikea. Fanns lite småsaker som vi behövde och så ville vi fördriva tiden medan Tobias sov. 
 
Vi hittade de få saker vi behövde (som några mindre förvaringslådor, doftljus och små handdukar) och så hittade vi en del extra;) Lillen fick en söt handdocka och jag fick en amaryllis och en hyacint, så lilla-julens blommor är inköpta. 
 
 Lillens handdocka.  Tycker den är så otroligt söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela