ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Härliga tider!

Publicerad 2014-03-29 07:31:19 i Allmänt,

Vår lilla pojk har börjat sova på nätterna! De två senaste nätterna har han somnat kvart före 9 och sovit till 3.40 och 4.20 i egen säng och sen flyttat över till oss och sovit vidare till 5.25. Hoppas, hoppas han fortsätter på denna bana, för gissa om vi njuter!?
 
Denna lördag är planerna att, för min del, jobba några timmar. Sen ska stolarna målas ett andra varv och så ska vi elda i grillen. Gäller att ta tillvara dagen, om det blir kallare i nästa vecka.  Mot kvällen ska vi packa över lillens bilstol och vagn i mosters bil och packa ihop alla saker som behövs på vår söndags-kryssning. Är inte lite saker som behövs för en dag på vift med en busig pojk. 3 pipmuggar(de kastas i golvet i en rasande takt och på båten vill man inte plocka upp den ovh låta honom fortsätta dricka), två flaskor, lunch, mellanmål, middag och ersättning, ett ombyte kläder för hela familjen (om jag och Tobias inte tar med ett ombyte kan vi väl vara säkra på att få en tallrik med mat i famnen, spyor eller liknande...) blöjor, någon leksak och säkert annat som jag kommer på under packningens gång. Tur att vi har hytt att dumpa alla saker i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela