ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Ett stop te, tack!

Publicerad 2014-03-14 12:42:23 i Allmänt,

Vet inte riktigt hur det är möjligt, men jag glömde mitt morgonte idag! Att dricka sitt morgonte klockan halv två... Nåja, jag tar igen den missade koppen genom att fixa ett helt stop med te, sätta mig i soffan och läsa min nya favoritblogg i några minuter. Sen måste jag få ordning på nedre våningen och maskinen som har varit färdig sen 10 måste hängas ut. Som tur sköter maten sig själv i ugnen och lillen sover dagens andra pass, så jag har tid att pyssla på tills Tobias tycker det är dags att stiga upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela