ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Måndag

Publicerad 2014-06-23 06:20:45 i Allmänt,

Så var det måndag morgon,  en ny vecka och en hel del att ta itu med. Ännu ligger jag kvar i sängen, med en sovande pojke bredvid mig och Maja vid mina fötter. Tror inte vi ligger kvar så jättelänge, för hör att lillens mage säger att den gärna skulle börja få morgonmål.
 
Dagens program blir att pyssla med inbjudningarna till bröllopet och försöka få dem klara, borde inte vara så många kvar. Så fort Tobias hittar hem från jobbet ska jag sätta mig i bilen och åka och hälsa på en 1månad gammal flicla och hennes mamma, så ett paket skall jag också få packat:)
 
Annars består veckans program av städning, trimmande på gården,  gräsklippning, bakning och allt annat som behöver göras innan lillens kalas.  Som tur är Tobias ledig på fredagen, så då får vi slå i racerväxeln och göra allt det som finns kvar:) Däremellan ska jag gå omkring och försöka önska fram solsken och någorlunda varmt på lördagen, så att vi kan sitta ute. Kan bli smått trångt att hålla kalaset inomhus. ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela