ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Trött mamma

Publicerad 2014-12-26 09:02:10 i Allmänt,

I natt har jag haft en jäkla halsbränna och mina Rennie har varit spårlöst försvunna, så har inte blivit mycket sömn precis... Jag som tänkte att det skulle bli en bra natt, eftersom jag igår fick ligga en halvtimme i ett varmt bad och slappna av, men inte. Lillen däremot har sovit gott, så han är hur pigg som helst. 
 
Efter morgonmålet bäddade jag ut soffan och lade mig där med huvudet högt för att minska risken för halsbränna och så har jag försökt slumra till lite medan lillen leker och där emellan har vi läst, pusslat och lekt med mumin-figurerna.  Efter två sådana timmar känns det mycket bättre, så nu ska jag försöka komma igång med dagen på riktigt. 
 
Tobias kommer hem om 4,5h och då ska vi försöka bygga klart hyllorna till inbuktningen, så att vi imorgon kan ta itu med alkoven. Från i eftermiddag är Tobias ledig till nyårsafton, så på den tiden behöver vi få allting gjort.  På nyårsdagen har vi bjudit hit lite släktingar att fira Tobias, så då vill vi ha allting på plats igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela