ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Tidig kväll

Publicerad 2014-12-14 17:17:15 i Allmänt,

Lillen har inte sovit någon dagssömn idag, för han somnade helt enkelt inte, så han tog supertidig kväll och somnade redan nu.  Blir spännande att se när vi tar morgon imorgon!
 
Som vanligt när jag har mycket att göra har dagen bara flugit iväg och många punkter på att göra-listan är ännu ogjorda(kanske var lite för tidsoptimistisk i min planering, får se).  Tur så har vi ju nu några timmar utan lillen innan det är dags att sova, så nu borde vi väl hinna med en del.
 
Ska baka första godsaken till jul, städa lite,  packa julklappar och fixa etiketter. Och så ska jag och Tobias koka en kanna te, duka fram gott bröd, skinka, kryddgurka och ost och äta kvällsmål i lugn och ro.  Det behövs verkligen efter några intensiva dagar, utan allt för mycket tid att bara vara vi en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela