ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Pysselkväll

Publicerad 2014-12-17 18:16:38 i Allmänt,

Lillen har precis somnat med huvudet på min mage.  Hur han kan sova medan lillebror/-syster sparkar på där inne är en gåta, men bra verkar det gå.
 
Min plan för kvällen är att få undanplockat i kök och vardagsrum och sen fortsätta pyssla med julklapparna. Det i kombination med några koppar te.  Under eftermiddagen har en irriterande huvudvärk smugit sig på och nu börjar jag känna av i halsen,  så blir lite rädd att det är flunssa på kommande.  Något sådant finns det verkligen inte tid och ork för nu, så hoppas på att varmt och en stor apelsin motar bort eventuella bobbor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela