ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Inte kul att vara lillen...

Publicerad 2014-04-16 08:29:22 i Allmänt,

Nu har också lillen fått hosta och förstås hostar han mest på nätterna.  Och så har vi troligtvis tand nr8 på kommande, så inatt har jag vaggat och vyssat en gråtande, hostande och orolig pojke i ett sträck 2-5.20. Det är så jobbigt när han mår dåligt.
 
Läste lite om barns tänder idag och när tand nr8 är igenom har lillen alla de tänder som barn vanligtvis får innan 14månaders ålder. Kanske vi får en lite längre paus igen snart då. Före tand nr7 började bråka hade vi ju lugnt i 2 månader, så en likadan paus skulle ju vara skönt för alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela