ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Godmorgon tisdag!

Publicerad 2014-04-22 06:04:59 i Allmänt,

Kan knappt tro att jag skriver detta, men lillen sov i egen säng 21.30-5.55!! Med en sån supernatt kan inte denna dag bli annat än bra:)
 
Jag och lillen har nu ätit morgonmål och bytt pyjamasarna till mjukiskläder, så nu ska vi busa en stund. Tobias sover lite extra, så att han orkar med sina skolarbeten idag. För att han ska få lite lugn och ro att arbeta kommer jag och lillen packa bilen full och åka till famo och fafa när lillen ska sova förmiddagsluren. Jag ska försöka vara effektiv och få famos odlingslådor nergrävda och en en spirea uppgrävd. Spirean ska flytta hem till oss, delas och grävas ner som början till en häck längs ena delen av tomten. 
 
Men nu ska jag hjälpa Maja fly från lillen och se om jag skulle få diskmaskinen tömd. Brukar ha en hjälpsam pojke när maskinen öppnas:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela