ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Fredag

Publicerad 2014-04-11 06:29:07 i Allmänt,

Det är egentligen lite konstigt att jag har "äntligen fredag-känslor" trots att jag ju är hemma varje dag, men fredagar känns ändå lite extra lyxiga. 
 
Denna fredag började jag och lillen med gröt åt honom och när Tobias steg upp blev det smörgås för oss vuxna och frukt för lillen. Snart är det dags för Tobias att åka iväg till praktiken och jag och lillen ska försöka få något vettigt gjort här hemma.  Lillen håller på att få en ny tand, så det har varit några oroliga dagar och nätter, så behövs extra mycket tid i famnen just nu.  Som tur går det ju att göra det mesta med en hand med lillen sittandes på höften.  Och så sover han ju förhoppningsvis 3timmar, så då får jag göra det som inte kan göras med han som assistent. 
 
Veckoslutets planer är inte många. Köpa rullgardin, fixa på gården och inne enligt ork och lust och så försöka ta igen lite av den missade sömnen från de senaste två nätterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela