ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Comeback

Publicerad 2014-04-07 07:31:05 i Allmänt,

Min flunssa kände tydligen att det passar bra att komma tillbaka för en andra akt. På lördag kvällen kände jag att halsen blev sjuk, under natten blev jag täppt och gårdagen gick sakta utför. När kvällen var här låg jag mest bara under ett täcke i soffan och såg svart så fort jag lyfte huvudet... Inatt har jag i alla fall sovit som en stock från 22.30-4.15 när lillen ville över till oss, så jag känner mig lite piggare idag. Tur det, för idag är ju jag och lillen på tu man hand igen, så inte riktigt möjligt att ligga platt i soffan hela dagen.
 
Lillen har inte visat några tecken på en andra omgång flunssa, så förhoppningsvis har han bättre immunförsvar än sin mamma. För tillfället har han bus stund på golvet; mina klackskor flyger runt i alkoven, det spelas piano, leksakskorgen tömms ut över golvet och däremellan kommer han krypande en sväng till mig för en stund i famnen. Livet är på topp för honom, helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela