ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Vagnen full med dop

Publicerad 2013-09-07 13:28:40 i Allmänt,

Idag har vi varit till Lojo för lite shopping. Tobias behövde en ny skjorta, jag strumpbyxor och lillen behövde sköna kläder till dopet och strumpbyxor nu när det börjar bli svalare. Sen passade vi på att köpa present till det kommande tillskottet i Lindas familj (superfina "blöjtyger", visar en bild senare).
 
Efter det var det så dags att ta oss till Citymarket ock köpa allt vi redag nu kan köpa till dopet. Blev en hel kundvagn full med mjöl, socker, kaffe, te, tetror med krossad tomat, kryddor, kex och annat smått och gott. Tydligen hör det inte till vanligheterna att någon köper totalt 52 tetror med passerade och krossade tomater, för hon såg nog lite förvånad ut i kassan när jag lade upp en av var och sade hur många vi hade:P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela