ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Stackars liten... del 3

Publicerad 2013-09-30 12:14:49 i Allmänt,

Lillens flunssa gick över ganska snabbt och under veckoslutet har han mått hur bra som helst. Skönt, tänkte jag, som tyckte det var så jobbigt att se lillen må dåligt.
Men nu är magen lite dum med honom istället... Reagerade inatt på att hans mage hade mycket ljud, men tänkte inte mera på det. Var så glad när han sen åt ett ordentligt morgonmål (morgonmål brukar inte vara hans favoritmål precis, så mesta delen av ersättningen blir kvar i flaskan), men 3minuter senare var all ersättning över min tröja och hans sparkbyxor. Maginfluenssa på gång? Efter det har han inte velat ta flaskan ordentligt (har testat med två olika sorters flaskor och ersättning både i pulverform och från tetra, hönsmamma) och mest bara ammat och sovit. Nu åt han i alla fall 60ml ersättning och somnade, så hoppas på att maten börjar sjunka snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela