ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Sjukstugan fortsätter

Publicerad 2013-09-27 07:00:45 i Allmänt,

Lillens flunssa verkar vara på tillbakagång, men istället är det min tur att vara hängig. Började natten till igår att jag vaknade med hosta och täpt näsa och där är jag ännu. Trött,hängig och ont i halsen på det gör att mina två bästisar heter Te (dagtid) och Nässpray (nattid). Som tur så ger lillen en massa energi och vi har inget planerat idag så jag kan vila när han sover.
 
Imorgon har jag inplanerat både jobb och kalas. Får se hur den dagen går. På jobbet sitter jag ju ensam på ett kontor, så där gör det inget om jag hostar och nyser, men att åka på kalas med flunssa är ju inte precis vänligt. Kanske Tobias och lillen får kalasa på tu man hand och jag bäddar ner mig och tar igen några timmar sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela