ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Pastorskansliet

Publicerad 2013-09-12 07:08:57 i Allmänt,

Vid elva ska jag och lillen åka med gammelfamo och gammelfafa till pastorskansliet för att få nyckeln till prästgården. Innan det ska jag försöka få hallonmoussen fixad, så hinner den stadga sig tills Fia kommer och hjälpa med tårtorna vid tre.
Sen väntar jag på samtal från prästen... Två dagar till dopet och ingen präst har hört av sig, jippiii! Blir spännande att hitta någon tid att träffas innan dopet, har inte så många lediga timmar precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela