ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Från en dag till en annan

Publicerad 2013-09-28 11:13:40 i Allmänt,

Igår var ingen rolig dag. Började morgonen med undertemperatur, gick under förmiddagen upp till feber, för att till eftermiddagen vara nere på undertemperatur igen och på kvällen innan jag somnade hade jag normaltemperatur. Såhär har mina "febrar" sett ut sen jag var 16 och de tröttar ut något! Var varken rolig mamma eller sambo, då jag var så trött.
 
När jag vaknade för lillens matpass inatt kände jag mig mycket bättre och vaknade pigg vid 5.30. Runt 6 var jag på jobb och kom tillbaka hem till mina pojkar för ungefär en timme sedan. Känner mig fortfarande hur pigg som helst och det enda som påminner om gårdagen är att halsen är öm och näsan lite täpt. Oftast så går det just så här när min feber dyker upp, att nästa dag är jag pigg igen och flunssan är i princip borta, så nu håller jag tummarna att det är över för denna gång:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela