ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Regn, regn, regn och mera regn...

Publicerad 2013-10-18 07:49:53 i Allmänt,

Varje gång jag har vaknat i natt har jag hört spöregnet slå mot taket och ännu tycks det finnas lite kvar i molnen. Hoppas i alla fall på att det lugnar sig nu under förmiddagen, för jag har en liten här hemma som helst bara sover i vagnen medan jag är ute och går på dagarna. En totalomvändning från tidigare då han först totalt ratade vagnen, sen dög den i kanske 20minuter och nu då sover han gott under en timmes promenad och kanske han sku sova vidare om jag fortsatte gå?
 
Idag funderar jag lite på att ta en sväng till gravgården och hälsa på Jenny och sen vidare till Fia och hundarna för lite umgänge. Vill att hundarna träffar lillen mycket nu, så att de är helt vana med honom och vet att man inte får hoppa på honom när han börjar röra sig mera. Än så länge har det ju varit lätt att kontrollera när lillen mest bara är i famnen, men snart rullar han ju runt på golvet och då kan det bli problem om hundarna busar för häftigt vid honom....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela