ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Dagarna de går och går efter varandra...

Publicerad 2013-10-06 11:16:44 i Allmänt,

Tycker dagarna bara flyger iväg just nu! Tror dygnen har blivit kortare på något sätt?
 
Igår jobbade Tobias några timmar och så länge busade jag och lillen här hemma. Vid 3 var vi sedan i Lojo för att fira Linda. Vi gick på en indisk-finsk restaurang och testade på deras buffet. 6 olika indiska rätter och alla var så goda:) Vi satt där och åt och pratade i några timmar och lillen var så duktig. Han kan det här med att gå på restaurang! Hemma igen såg vi på nyaste Big Bang avsnittet och sen gick jag och lillen upp. Efter lite gos somnade han och jag skulle läsa, men kom inte många sidor framåt innan jag också sov:P
 
Idag var det sen min tur att jobba, så lite efter 6 satt jag på kontoret. För en stund sen kom jag hem till mina pojkar och nu är det lunch och sen ska vi ut i solen! Sen så är denna vecka förbi och några ögonblinkningar så är nästa veckoslut här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela