ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Fixardag

Publicerad 2013-11-20 11:14:38 i Allmänt,

Lillen verkar i stort sätt vara tillbaka till sig själv, lite hostar han ibland och så var näsan lite täppt inatt. Men ingen feber/stegring, skönt!
 
Idag fixar jag och lillen saker. som vi (läs: jag) skjutit framför oss en tid. Lillen har en matstol på kommande (Stokkes traditionella Tripp Trapp) och nu ska jag söka reda på vem som har bästa priset på brännolja, så att vi får tanken fylld inför vintern. Om lillen tar ett längre sovpass så ska jag passa på att röja lite i köket. Förstår inte hur det blir ett kaos på mindre än 1 dygn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela