ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Ny dag

Publicerad 2013-05-25 08:49:28 i Allmänt,

Kan knappt tro det är sant, men sov i 10 timmar inatt! Och höfterna blev inte ens sura! Nu borde jag ju i alla fall vara utvilad:)
 
Får se vad jag ska hitta på för program idag. Sku vara kul att komma iväg hemifrån lite, men eftersom bilen och Tobias är iväg stora delar av dagen blir det väl nog en till dag tillbringad hemma och på gården. Att gå någon längre väg känns inte riktigt aktuellt mera:P Nog finns det ju en hel del som sku kunna göras här hemma, men efter att ha gått hemma i 3veckor utan att träffa människor i någon större utsträckning känns det inte särskillt lockande med ännu en dag av städning, disk och tvätt... En sämre sida av att få barn några år före de flesta bekanta. Alla andra är iväg och studerar på olika håll, jobbar och har massa program, medan man själv bara går hemma och försöker fördriva tiden.
 
Nåja, snart så finns det ju en liten som tar upp största delen av dygnet, så sen kommer jag väl känna mig dum som klagade på att jag hade för mycket tid och för lite program! Bäst bara att börja med något och se vart dagen för en :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela