ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Men, var är solen?

Publicerad 2013-05-15 09:31:23 i Allmänt,

Har nu hunnit bli så bortskämd med sol, att det känns riktigt konstigt när det är mulet! Hade planerat att göra ganska mycket ute idag, men mulet och 9grader lockar inte riktigt. Får hoppas på att solen hittar fram mot eftermiddagen! Har i alla fall fått ihopvikt babykläderna jag tvättade igår, lakanen till lill*ns vagn och säng strykta och på plats, en maskin med mina och Tobias kläder tvättade och nu snurrar det på en maskin med tvättlappar, blöjtyger, lite babykläder och något lakan. Hoppas på att våga hänga ut det på tork om ungefär en timme, när maskinen har snurrat klart.
 
Annars så är dagens innesysslor avklarade, för tydligen har jag glömt att köpa jäst, så blev inget brödbak som jag hade tänkt mig... Men kanske jag hittar på att baka någonting annat? Börjar behövas påfyllning i frysen med bakverk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela