ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Lojo-resa i eftermiddag?

Publicerad 2013-05-25 13:19:05 i Allmänt,

Ja, inte för att fara till BB, men kanske för lite shopping. Om Tobias inte blir allt för sen funderar jag lite på att övertala honom om att åka dit, så jag får någon amningsbh köpt. Andra alternativet är att fara och simma. Flera idéer på program har jag inte kommit på, men något sku jag gärna göra! Eller jo, kommer nog på flera alternativ, men inget som passar just nu. Bowling och bio var två saker jag funderade på, men bowling kan vara lite överdrivet för magen och att sitta i två timmar i en biostol blir jag stel av (och att jag sen får springa på wc 1-3ggr under den tiden är ju inte heller helt kul).
 
Men ja, både shoppingen och simhallsbesöket förutsätter att Tobias är hemma om ungefär 1timme och att vi sen kan åka iväg i princip genast. Annars måst vi hitta på något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela