ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Idag ska vi vara effektiva!

Publicerad 2013-05-06 05:47:11 i Allmänt,

Efter att ha övergett huset i 4dagar och innan det jobbat 9dagar i sträck finns det en del som borde göras. Så idag ska jag och babyn vara effektiva (babyn har redan börjat genom att se till att jag vaknade 15min innan väckarklockan av rejäla sparkar i revbenen). Framför allt kommer vi springa mellan tvättmaskinen och sträcket ute, för alla bykkorgar börjar vara överfulla! Vispgröt ska vi också koka och så en sväng till butiken efter sånt som jag märkt att börjar saknas här hemma. Och så hoppas vi på att få allting gjort här inne fram till 2tiden, så får vi gå ut på gården sen och sola lite:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela