ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Working 9 to 5

Publicerad 2013-03-25 05:42:51 i Allmänt,

Eller inte riktigt. Blir 7 till 3 istället, eftersom jag vaknade före klockan 6 igen.
 
Efter jobbet har jag planer på att fara till Karisma och kolla klart på babykläderna. Fanns ju så otroligt mycket där på fredagen, så hoppas på att det fortfarande finns:) Sen blir det matbutiksbesök och efter det snabb middag bestående av ärtsoppa innan vi åker iväg till föräldraförberedelsekursen i Ekenäs. Hoppas på att denna gång känns vettigare Förra gången tycker jag att man inte fick veta något nytt och allting var ganska ytligt, så fick nog inte många poäng. Idag ska det i alla fall pratas om det nyfödda barnet och babymeditation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela