ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Vår egen Prinsessan på ärten

Publicerad 2013-03-20 17:24:48 i Allmänt,

My vill ha det bekvämt när hon sover. Och mjukt ska det vara!
 
 
Fyra stoppade stolsdynor är en passlig bädd tycker My:)
 
Nu är dagens tredje och sista tvättmaskin upphängd, så lite har vi hunnit med trots att vi sov i 1½timme mitt på dagen. Nu ska jag tömma diskskåpet och -maskinen och reda upp diskbänken. Sen hoppas jag på att Tobias känner att han kan sluta med träduppredande för kvällen, så att jag får hans experthjälp med att göra mannagrynsgröten. Han är super på att se till att den inte bränner i bottnet, själv får jag den både att bränna och att svämma över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela