ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Morning!

Publicerad 2013-03-29 04:50:53 i Allmänt,

Uppe med (kanske tom. innan) tuppen igen!
 
Jag, babyn och Maja har alla tre vaknat redan. Maja har behövt lite umgänge och lill*n i magen har hicka, så det "bubblar" på i magen. Själv har jag kännt av gårdagen i kroppen inatt, så har inte varit något toppensömn. Var en hel del att göra på jobbet och sen avslutades det hela med en promenad till Tobias jobb, för att leka lite blomsterbud. Var skönt att komma ut en stund på kvällen, men vet inte om fogarna helt tyckte om det. Nåja, gjort är gjort och idag kan jag ju vila ganska mycket!
 
Gissar på att min kära sambo kommer vila sova lite ännu, så tror jag nördar mig med datorn en stund och sen ska jag reda upp diskbänken och plocka undan lite saker som blivit att ligga framme. Sen morgonmål och efter det är planen att sätta plast på insidan av verandans fönster. Kommer att bli ett 10cms luftmellanrum mellan fönster och plast, så vi hoppas på att det ska hjälpa oss att få upp värmen i verandan så där sakta och kunna flytta ut växterna snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela